שתלים דנטליים

שאלות נפוצות

שאלות שנשאלות לעיתים דחופות

מה ההבדל בין..

כתר? השתלת שיניים? גשר? כל כך הרבה מושגים שלא אומרים שום דבר לאף אחד שהוא לא רופא שיניים. זאת הסיבה שהעמוד הזה קיים 🙂

תותבות הינן למעשה שיניים מלאכותיות אשר באות על מנת להחליף את מקומה של שן טבעית אחת או מספר שיניים טבעיות. מעבדת השיניים של עוזי שינפלד מתמחה בבנייה ותיקון של תותבות מכל הסוגים, תוך הקפדה על מדידה מדוייקת, שימוש בחומרים דנטליים מתקדמים, ועבודה יסודית, אשר תאפשר לכם ליהנות מחלל פה אסתטי ונוח לחלוטין.

שיניים תותבות מאפשרות ליהנות ממראה אסתטי נהדר ומיכולת תפקודיות רגילות כמו לעיסה ודיבור. מעבדת השיניים שלנו מתמחה בהכנה של כל סוגי התותבות, תותבות זמניות, תותבות קבועות, תותבות שלמות, תותבות חלקיות וכן תותבות נשלפות. בחירת סוג התותבות נעשית תוך היוועצות עם רופא השיניים ומומחה לשיקום חלל הפה, כאשר לאחר מכן, יצירת התותבות עצמן נעשות במעבדת השיניים שלנו.

במעבדות שלנו מבצעים את כל סוגי בנייה ותיקון של תותבות, ובדגש על עבודה יסודית ושימוש בחומרים ובטכנולוגיות מתקדמות, על מנת לאפשר לכם ליהנות מחלל פה נוח ואסתטי. במקרים של תיקון תותבות, העבודה לרוב מתבצעת במקום, תוך התחשבות בחשיבות הגבוהה של הצורך בתותבות בו במקום.

Payment Question

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes

Appointment Question

Free

Etiam non nunc convallis,